HELP DESK System

The „Helpdesk” service report handling system
Implementation of a central Helpdesk system for asset and service management, shared by the joint center for management of business processes concerning electronic and physical assets. The solution gives an access to an order, problem and incident handling system. Access to the solution is also carried out through a WWW interface, making it accessible on many system platforms and mobile devices.
Our solution is not only a possibility to submit „tickets”, but also a support system linked with management of changes, configuration and editions, as well as the life cycle of IT resources and the service catalogue.
Used products:

  • IBM Control Desk

Our partners

Stosujemy cookies i inne technologie Więcej informacji

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:
• Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
• Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
• Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszej strony Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Zamknięcie i dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę