System Helpdesk

System obsługi zgłoszeń serwisowych “Helpdesk”

Wdrożenie centralnego systemu Helpdesk do zarządzania zasobami i usługami, które udostępnia wspólne centrum zarządzania procesami biznesowymi dotyczącymi zasobów elektronicznych i fizycznych. Rozwiązanie daje dostęp do centrum obsługi zleceń, problemów oraz incydentów. Dostęp do rozwiązania realizowany jest dzięki interfejsowi WWW, dzięki czemu może być dostępne na wielu platformach systemowych jak również być obsługiwane z urządzeń mobilnych.

Nasze rozwiązanie to nie tylko możliwość zgłaszania „ticketów” to również wsparcie związane z zarządzaniem zmianami, konfiguracją i wydaniami, jak również cyklem życia zasobów informatycznych oraz katalog usług.

Platforma helpdesk wykorzystuje takie produkty jak:

  • IBM Control Desk

Nasi partnerzy

Stosujemy cookies i inne technologie Więcej informacji

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:
• Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
• Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
• Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszej strony Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Zamknięcie i dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę