Uniwersalna platforma komunikacji
W ramach wdrożęnia klient uzyskuje pełne spektrum narzędzi obejmujących:
- Komunikację społecznościową w czasie rzeczywistym poprzez wiadomości błyskawiczne, konferencje elektroniczne, rozmowy głosowe i wideo oraz wymianę danych
- Pocztę Internetową
- Platformę aplikacji biznesowych wspierającą obieg dokumentów
- Zintegrowane środowisko społecznościowe
- Ograniczenie rozmiarów wysyłanych pocztą plików
- Praca grupowa na współdzielonych dokumentach
Dzięki Uniwersalnej Platformie Komunikacji klienci uzyskują elastyczne rozwiązanie pomagające ograniczyć koszty, zwiększyć wydajność i wyjść naprzeciw trendom rynkowym. Możliwość integracji z produktami innych producentów, gotowości to integracji ze środowiskami Cloud/SaaS daje szerokie perspektywy nowoczesnego rozwoju IT. Wszystkie możłiwosci prezentowanego rozwiązania obsługiwane są na urządzeniach mobilnych włącznie z Bring-Your-Own-Device. Optymalizacja i automatyzacja instalacji, polityk i monitorowania wymaga minimalnych zasobów administracyjnych, a możliwość wykorzystania technologii klastrowania, reaplikacji czy server fault recovery zapewnia wysoką dostępność środowiska.
Wdrożenie Uniwersalnej Platformy Komunikacji oparte jest o produkty:
- IBM Domino Enterprise
- IBM Connections
- IBM Sametime